Twoje zakupy dostarczymy za pomocą InPost Paczkomat oraz UPS Acces Point za 0 zł!
*Oferta dotyczy zamówień za minimum 500 zł
*Oferta dotyczy zamówień za minimum 500 zł
-
Komfort i bezpieczeństwo:
- Wszystkie zamówienia są przez nas starannie pakowane i ubezpieczone na pełną kwotę, by mogły zostać bezpiecznie dostarczone na wskazany przez Państwa adres.
- Gwarantujemy maksymalną poufność zakupów, kurierzy nie wiedzą jakiego rodzaju produkty przewożą.
- Wysyłamy za granicę za pośrednictwem FedEx’u oraz UPS w następujące miejsca: Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Kanada, Litwa, Luxemburg, Łotwa, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Ukraina, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
-
Ubezpieczenie przesyłek:
- Przesyłki krajowe w sklepie metalelokacyjne.pl obejmuje dodatkowa opłata (pełne ubezpieczenie), wynosząca 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
- Wyjątkami są przesyłki:
InPost Kurier - standard przekraczające kwotę 5 000 zł do maksymalnej kwoty 15 000 zł , które są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia. -
Dla zamówień krajowych wysyłanych InPost Kurier — standard o wartości powyżej 5000 zł do kwoty 15 000 zł przesyłka jest darmowa.
Przesyłki InPost Paczkomat od 500 zł oraz UPS Access Point od 500 zł są również darmowe. - Dla zamówień krajowych wysyłanych do paczkomatów Inpost dla zamówień o wartości powyżej 500 zł przesyłka jest darmowa, brak górnego limitu dostaw, przesyłki mogą być dzielone jak również są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia.
- Dla zamówień krajowych wysyłanych do punktów UPS Access Point dla zamówień o wartości powyżej 500 zł do 20 000 zł przesyłka jest darmowa jak również są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia.
Dokonałeś zakupu w naszym sklepie? Status zamówienia możesz sprawdzić tutaj.
ZAMÓWIENIA ZA POBRANIEM - ważne informacje
Możliwość złożenia zamówienia za pobraniem dotyczy produktów które są dostępne na magazynie od ręki, ta kategoria produktów dostępna jest w zakładce 'Wysyłka 24h'.
Informujemy, że opcja złożenia zamówienia za pobraniem jest wyłączona od czwartku godzina 18:00 do niedzieli do godziny 18:00. W przypadku trudność z samodzielnym złożeniem zamówienia za pobraniem zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. W przypadku dużej ilość zamówień sklep zastrzega sobie czasowe wyłączenie usługi.
Usługa jest nieczynna również w okresie przerw świątecznych.
UWAGA:
W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).
Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.
W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.
Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów, które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji, gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień.
INFORMACJE DODATKOWE
1) WYSYŁKA Z INNYM ZAMÓWIENIEM:
W momencie składania zamówienia istnieje możliwość wybrania opcji "połącz z innym zamówieniem", w przypadku wyboru tej opcji ponoszą Państwo jedynie koszt ubezpieczenia zamówienia łączonego, niezbędne jest posiadanie zarejestrowanego konta zakupowego. Informujemy, że aby skorzystać z tej opcji zamówienia muszą być złożone w ramach tego samego sklepu, na te same dane osobowe, w tej samej walucie oraz być na takim samym etapie realizacji. Po wydruku dokumentów sprzedażowych oraz w przypadku braku innych aktywnych zamówień nie ma możliwości ich połączenia, niezbędne jest uiszczenie w tej sytuacji kosztu wysyłki.
2) PRZECHOWYWANIE W SKARBCU
Nasi Klienci mają możliwość skorzystania z opcji przechowywania zamówienia w chronionym Skarbcu, usługa ta jest darmowa przez okres roku od dnia zakupu, po przekroczeniu tego terminu pobierane są opłaty zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie: Przechowywanie w skarbcu
Podsumowaniem transakcji może być sporządzenie umowy depozytu na życzenie Klienta, w celu otrzymania umowy zachęcamy do kontaktu e-mailowego pod adresem biuro@metalelokacyjne.pl
3) KONWÓJ
Nasi Klienci w przypadku transakcji o dużej wartości mają możliwość skorzystania z usługi płatnego konwoju. Konwój dostarczany jest przez wyspecjalizowaną jednostkę na wskazany adres. Koszt usługi uzależniony jest od wartości zamówienia i miejsca doręczenia, indywidualną wycenę można otrzymać kierując stosowne pytanie na adres skrzynki e-mail biuro@metalelokacyjne.pl
Przesyłki krajowe
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Orlen Paczka tel.: (24) 256 00 00 lub (24) 365 00 00.
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).
Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.
W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.
Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki pobraniowej przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).
Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.
W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.
Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wyno si 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska kontakt telefoniczny (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).
Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.
W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.
Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska kontakt telefoniczny (+48) 438 420 600
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(płatność przy odbiorze przesyłki)
W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).
Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.
W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.
Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Poczta Polska (+48) 438 420 600
Darmowa dostawa i ubezpieczenie dla zamówień od 500 zł
Czas dostawy zajmuje przeciętnie 1-2 dni robocze.
Dla zamówień od 500 zł
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
Przelew natychmiastowy online
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
13 zł
Przedpłata na konto bankowe
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
W przypadku wyboru opcji płatnej wysyłki zamówienia nie będą łączone. Zamówienia będą łączone jedynie w przypadku wybrania w momencie składania opcji „połącz z innym zamówieniem”. Zamówienia muszą być złożone w ramach tego samego sklepu, z tego samego konta zakupowego oraz na te same dane, a także muszą być na takim samym etapie realizacji. Jeśli nastąpiła płatność za wysyłkę nie ma możliwość zwrotu tej opłaty na konto czy saldo klienta.
W przypadku, gdy wybrany przez Państwa paczkomat jest przepełniony przesyłka może trafić do pobliskiego Punktu Odbioru Paczek (POP InPost). W tej sytuacji prosimy o kontakt z firmą InPost.
Po zrealizowaniu zamówienia, sklep udostępni numer przesyłki oraz możliwość jej śledzenia na stronie przewoźnika. Aby to zrobić należy użyć linku znajdującego się tutaj.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Inpost kontakt telefoniczny 722 444 000 lub 801 400 100
Darmowa dostawa "InPost Paczkomaty" łączy się z innymi promocjami.
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
14 zł
Przelew natychmiastowy online
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
W przypadku gdy kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki pod wskazany adres (z winy adresata), przesyłka zostanie przekierowana do najbliższego Access Point'u, gdzie będzie oczekiwać na odbiór, jeśli przesyłka nie będzie mogła zostać dostarczona do Access Point'u, zostanie zwrócona do nadawcy a nadawcy, opłata za brak odbioru wynosi równowartość przesyłki.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
UPS 22 489 48 77
Darmowa dostawa i ubezpieczenie dla zamówień od 500 zł do 20 000 zł
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy )
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Darmowa dostawa "UPS Access Point" łączy się z innymi promocjami.
13 zł
Przedpłata na konto bankowe
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 5%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.
UPS kontakt telefoniczny 22 489 48 77
(płatność przy odbiorze przesyłki, brak możliwości płatności kartą na miejscu)
(posiadamy konto w banku PKO BP)
(płatność realizowana przez system płatności PayPal, DotPay, PayU lub Tpay.com. Przy tym sposobie płatności doliczana jest prowizja analogicznie 3%, 2%, 1,5% oraz 1%)
Dostępność towaru
Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).
Termin wysyłki
Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "termin wysyłki - 1 dzień". Pozostałe towary posiadają termin wysyłki zgodny z informacją przekazaną od naszych dostawców.Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki, proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.
Najważniejsze informacje
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem dokonania przez Klienta płatności całej kwoty wynikającej z Zamówienia, to jest ceny, kosztów Dostawy oraz wszelkich innych kosztów wykonania Umowy sprzedaży w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych.Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.
Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalelokacyjne.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów, drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.
Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:
- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;
- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.
Wyjątki w łączeniu zamówień:
- zamówienia z różnych sklepów (Metale Lokacyjne, Wyroby Mennicze, Metal Market Europe) nie mogą być łączone;
- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);
- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.
Zwroty:
Klient zobowiązany jest do podania pełnego i poprawnego adresu dostawy. W innym przypadku przesyłka może nie zostać doręczona, a produkt zwrócony do sklepu. Przy ponownej wysyłce Klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami równymi kosztom przesyłki za zwrócony towar.
Dla UPS koszt zwrotu wynosi ok 50 zł, dla pozostałych przewoźników wynosi tyle samo co wysyłka.
Objaśnienie oznaczeń przy produktach
• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.
• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.
• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.
• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena); mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).
• „Towar niedostępny” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Przesyłki zagraniczne
**Do UE przesyłka jest dostarczona przez kuriera FedEx na następny dzień, do kraju spoza UE trwa to 2 dni (1 dzień na odprawę celną i 1 dzień na wysyłkę).
Dostępność towaru
Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).
Termin wysyłki
Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.
Uaktualnianie informacji o stanie magazynu
Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłka 24 H". Pozostałe towary posiadają termin wysyłki zgodny z informacją przekazaną od naszych dostawców.Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki. Proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.
W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że Państwo zamówili produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej (co wyczerpało zapas magazynowy). Zdarza się to niezwykle rzadko, ale może mieć miejsce. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, nasz konsultant poinformuje Państwa o dalszych działaniach.
Najważniejsze informacje
Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.
Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalelokacyjne.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.
Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:
- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;
- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.
Wyjątki w łączeniu zamówień:
- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);
- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.
Objaśnienie oznaczeń przy produktach
• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.
• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.
• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.
• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.
• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.
• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena), mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).
• „Towar wyprzedany w mennicy” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.
Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.