Przechowywanie

Przechowywanie jeszcze nigdy nie było tak proste i bezpieczne



Oferujemy wygodną usługę przechowywania metali szlachetnych w wyspecjalizowanym skarbcu. Co to oznacza? Gdy potrzebujesz dodatkowej ochrony i ubezpieczenia dla swojej kolekcji, a nie posiadasz dedykowanych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo, my zapewnimy właściwe rozwiązanie dla ciebie. Z naszej usługi możesz korzystać tak długo, jak tylko tego potrzebujesz.

Przechowanie zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa dla metali szlachetnych. Elastyczny dostęp do depozytu. Swoboda i łatwość odsprzedaży Twoich monet i sztabek w dowolnym momencie.

Tabela opłat za przechowywanie

SREBRO
0,0014 1 oz* / dzień

1 rok - 0,5 zł

1 rok - 0 zł**

* 1 Uncja Trojańska = 31,103 g
** Oferta specjalna

ZŁOTO
0,068 1 oz* / dzień

1 rok - 25 zł

1 rok - 0 zł**

* 1 Uncja Trojańska = 31,103 g
** Oferta specjalna

PLATYNA
0,068 1 oz* / dzień

1 rok - 25 zł

1 rok - 0 zł**

* 1 Uncja Trojańska = 31,103 g
** Oferta specjalna

PALLAD
0,068 1 oz* / dzień

1 rok - 25 zł

1 rok - 0 zł**

* 1 Uncja Trojańska = 31,103 g
** Oferta specjalna

** Oferta specjalna jest skierowana do klientów Metal Market Europe sp. z o.o.



Jak to działa?

1. Przystąpienie do depozytu
Przystąpić do usługi przechowania można na dwa sposoby.

Przy zakupie online należy skorzystać z oferty „Bezpłatne przechowanie w skarbcu”. Po wybraniu wskazanej opcji, system bądź konsultant indywidualnie przekaże odpowiednie dyspozycję do działu depozytowo-skarbcowego. Przy transakcji na miejscu w oddziale, konsultant poprowadzi Państwa przez całą procedurę przyjęcia walorów do przechowania.

W przypadku produktów które zostały zakupione we wcześniejszym czasie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, bądź wysłać wiadomość mailową na adres biuro@metalelokacyjne.pl

Aby skorzystać z oferty depozytowej należy osobiście dostarczyć walory do placówki firmy.

2. Proces przechowywania produktów
Wszystkie powierzone przez Państwa produkty są przechowywane w chronionym skarbcu. Miejsce przechowywania jest w pełni ubezpieczone i podlega okresowym audytom.

3. Odbiór depozytu
Każdorazową chęć odebrania depozytu należy zgłosić poprzez kontakt mailowy, telefoniczny lub osobisty.

Depozyt można odebrać w następujący sposób:

• Odbiór osobisty:

Depozyt można odebrać w godzinach pracy biura. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00.

• Wysyłka:

W przypadku klienta, który dokonał zakupu w sklepie - Koszt związany z przesyłką ponosi klient jeśli wartość depozytu nie przekracza 5 000 PLN, w przypadku przekroczenia tej kwoty, koszt wysyłki ponosi Metal Market Europe sp. z o.o.

W przypadku klienta, który nie dokonał zakupu w sklepie – Wszelkie koszty związane z przesyłką ponosi klient. Specyfikacja kosztów dostawy znajduje się pod linkiem.
Wysyłany do klienta depozyt nie może przekraczać wagi 75 kilogramów.

4. Odsprzedaż depozytu
Aby odsprzedać przechowywane walory, klient musi zgłosić chęć sprzedaży poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@metalelokacyjne.pl . Konsultant po otrzymaniu wiadomości, w przeciągu 24 godzin wystosuje odpowiedź zawierającą ofertę sprzedażową. Po zaakceptowaniu przez klienta oferty, rozpoczniemy proces odkupu.

Dlaczego my?

Metal Market Europe sp. z o.o to wyspecjalizowany i wiodący dostawca metali inwestycyjnych w Polsce.

Jako doświadczony dealer, który działa na rynku międzynarodowym od lat, rozumiemy Państwa potrzeby. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu kompleksowe rozwiązania dotyczące zakupu, sprzedaży oraz przechowywania metali szlachetnych. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu każdy, kto skorzysta z naszych usług, może mieć pewność, iż wybrał najlepszą dostępną ofertę.

FAQ

Czym jest usługa przechowania / depozyt?
Usługa Depozytu jest to powierzanie wybranych walorów na warunkach określonych w umowie depozytowej, jaką zawiera ze sobą depozytariusz, czyli podmiot przechowujący depozyt oraz deponent, który powierza swoje dobra na przechowanie.

Jakie dobra mogę przekazać na przechowanie?
Świadczona usługa przechowania, dotyczy monet oraz sztab lokacyjnych; wykonanych ze złota, srebra, platyny i palladu. Dla klientów Metal Market Europe dodatkowo przechowujemy: rod, ruten, iryd, miedź, aluminium, tytan oraz cynk.

Jaki dokument upoważnia mnie do zawarcia umowy ze sklepem?
Aby zawrzeć umowę depozytową należy potwierdzić swoją tożsamość aktualnym dokumentem. Akceptowalnymi dokumentowymi są paszport oraz dowód osobisty.

Jak jest pobierana opłata?
Opłata jest naliczana w momencie zgłoszenia chęci odbioru depozytu. Należną kwotę można opłacić gotówką w placówce sklepu bądź poprzez przelew bankowy. Dodatkowo, istnieje możliwość ustalenia indywidualnego planu płatniczego.

Czy mogę sprzedać metale szlachetne, które przechowuje w skarbcu, bezpośrednio do Metal Market Europe?
Tak. Kiedy jesteś gotowy sprzedać swoje metale szlachetne z powrotem do Metal Market Europe. Skontaktuj się z nami drogą mailową i określ, które produkty chciałbyś sprzedać. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej od naszego konsultanta będziesz mógł zablokować cenę odkupu. Możesz również samodzielnie śledzić aktualne ceny, które publikujemy na portalu skupzlota365.pl;

Przelicznik gramatur
Niniejsza tabela przedstawia parametry wagowe, które są wykorzystywane przy wycenie depozytu.

Gram Uncja
1g 0,032oz
31.103g 1oz
1kg 32.150oz
100g 3.215oz
3110,347g 100oz
31,103kg 1000oz


Kiedy mogę odebrać swój depozyt?
Aby wycofać swoje walory wystarczy nas powiadomić, specjalista Metal Market Europe zorganizuje ich wydanie. Możliwe jest również dostarczenie do wskazanej osoby lub adresu. Informacja dotycząca odebrania depozytu powinna zostać wysłana drogą mailową przez klienta nie krócej niż, na trzy dni robocze przed planowanym odbiorem.

Ubezpieczenie
Ubezpieczenie pokrywa 100% wartości powierzonych produktów. Ubezpieczycielem jest wyspecjalizowany podmiot świadczący tego typu usługi. Koszt ubezpieczenia wliczony jest w wielkość opłaty depozytowej.

Czy powierzony depozyt jest bezpieczny?
Tak. Bezpieczeństwo powierzonych produktów ma dla nas największe znaczenie, dlatego zawarliśmy wyłączną umowę z firmą, której nazwa i reputacja są synonimem bezpieczeństwa. Wszystkie produkty przechowywane przez Metal Market Europe sp. z o.o są w pełni chronione przed fizyczną utratą, kradzieżą lub uszkodzeniem, przez cały czas trwania umowy. Jest to znacząca zaleta w stosunku do przechowywania metali szlachetnych w sejfie bankowym., gdzie zawartość jest nieznana i nieubezpieczona.

Sposób przechowywania depozytu
Wszystkie produkty klientów są całkowicie oddzielone oraz przydzielone do indywidualnego subkonta. Powierzone walory są przechowywane w sejfach, które są niezależne od banków.

Sposób pakowania
Wszystkie przekazane metale szlachetne są pakowane w bezpieczne koperty. Po zamknięciu koperty nie ma możliwości jej otwarcia. Dodatkowo każde opakowanie posiada indywidulany numer weryfikacyjny.

Czym jest oferta specjalna?
Oferta specjalna jest skierowana do klientów, którzy dokonali zakupu w Metal Market Europe sp. z o.o oraz wybrali formą dostawy - „Bezpłatne przechowanie w skarbcu”.

Czym jest opłata minimalna?
Opłata minimalna jest to podstawowy koszt związany z przechwywaniem Państwa metali szlachetnych. Każdy metal podlega osobnej opłacie.

Mam własne pytania, chciałbym skontaktować się osobiście.
Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku od 10 do 18. Można również skorzystać z formularza kontaktowego bądź wysłać wiadomość mailową na adres biuro@metalelokacyjne.pl . Osobisty kontakt jest możliwy w siedzibie spółki: Warszawa, ulica Wiejska 11 lokal 1; w godzinach pracy biura.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel