Sposoby dostaw

Sposoby dostaw
Zamawiając produkty w sklepie internetowym metalelokacyjne.pl mogą Państwo skorzystać ze sposobu dostawy zamówienia, odpowiadającego Państwa potrzebom.

Twoje zakupy dostarczymy do paczkomatu InPost za 0 zł!
*Oferta dotyczy zamówień za minimum 500 zł

    Komfort i bezpieczeństwo:
  • Wszystkie zamówienia są przez nas starannie pakowane i ubezpieczone na pełną kwotę, by mogły zostać bezpiecznie dostarczone na wskazany przez Państwa adres.
  • Gwarantujemy maksymalną poufność zakupów, kurierzy nie wiedzą jakiego rodzaju produkty przewożą.
  • Wysyłamy za granicę za pośrednictwem FedEx’u oraz UPS w następujące miejsca: Austria, Belgia, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Kanada, Litwa, Luxemburg, Łotwa, Mołdawia, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Ukraina, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
  • Ubezpieczenie przesyłek:
    - Przesyłki krajowe w sklepie metalelokacyjne.pl obejmuje dodatkowa opłata (pełne ubezpieczenie), wynosząca 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
    - Wyjątkami są przesyłki:
    InPost Kurier - standard przekraczające kwotę 5 000 zł do maksymalnej kwoty 15 000 zł , które są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia.
  • Dla zamówień krajowych wysyłanych InPost Kurier — standard o wartości powyżej 5000 zł do kwoty 15 000 zł przesyłka jest darmowa.
  • Dla zamówień krajowych wysyłanych do paczkomatów Inpost dla zamówień o wartości powyżej 500 zł przesyłka jest darmowa, brak górnego limitu dostaw, przesyłki mogą być dzielone jak również są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia.
  • Dla zamówień krajowych wysyłanych do punktów UPS Access Point dla zamówień o wartości powyżej 500 zł do 20 000 zł przesyłka jest darmowa jak również są zwolnione od dodatkowego kosztu ubezpieczenia.

  • Dokonałeś zakupu w naszym sklepie? Status zamówienia możesz sprawdzić tutaj.


    ZAMÓWIENIA ZA POBRANIEM - ważne informacje


    Możliwość złożenia zamówienia za pobraniem dotyczy produktów które są dostępne na magazynie od ręki, ta kategoria produktów dostępna jest w zakładce 'Wysyłka 24h'.
    Informujemy, że opcja złożenia zamówienia za pobraniem jest wyłączona od czwartku godzina 18:00 do niedzieli do godziny 18:00. W przypadku trudność z samodzielnym złożeniem zamówienia za pobraniem zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. W przypadku dużej ilość zamówień sklep zastrzega sobie czasowe wyłączenie usługi.
    Usługa jest nieczynna również w okresie przerw świątecznych.

    UWAGA:
    W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).

    Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.

    W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.

    Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów, które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji, gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień.

Przesyłki krajowe

Czas i koszt dostawy
Orlen Paczka
Czas dostawy zajmuje 4 dni robocze. Przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości.
8,99 zł
Przedpłata na konto bankowe
8,99 zł
Przelew natychmiastowy online
Dotyczy przesyłek o wartości nie przekraczającej 3000 zł.
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Orlen Paczka tel.: (24) 256 00 00 lub (24) 365 00 00.
Pocztex Kurier – 48 odbiór w punkcie
Przesyłki doręczane są najczęściej po trzecim dniu roboczym od dnia nadania, jedynie w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Kwota maksymalna na jaką można złożyć zamówienie do punktu odbioru wynosi 40 000 zł.
12,50 zł
Przedpłata na konto bankowe
12,50 zł
Przelew natychmiastowy online
14,50 zł
Gotówka/Pobranie (Kwota pobrania tylko do wartości 10 000 zł)
UWAGA:

W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).

Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.

W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.



Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki pobraniowej przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."

Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Poczta Polska (+48) 438 420 600
Pocztex Kurier – 48 z dostawą do klienta
Przesyłki doręczane są najczęściej po trzecim dniu roboczym od dnia nadania, jedynie w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Kwota maksymalna na jaką można złożyć zamówienie na adres zamieszkania wynosi 15 000 zł.
13,60 zł
Przedpłata na konto bankowe
13,60 zł
Przelew natychmiastowy online
15,50 zł
Gotówka/Pobranie (Kwota pobrania tylko do wartości 3 000 zł)
UWAGA:

W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).

Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.

W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.

Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."



Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wyno si 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Poczta Polska kontakt telefoniczny (+48) 438 420 600
Pocztex Kurier – 24 odbiór w punkcie
Przesyłki doręczane są najczęściej po dwóch dniach roboczych od dnia nadania, jedynie w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Kwota maksymalna na jaką można złożyć zamówienie do punktu odbioru wynosi 40 000 zł.
24,20 zł
Przedpłata na konto bankowe
24,20 zł
Przelew natychmiastowy online
27 zł
Gotówka/Pobranie (Kwota pobrania tylko do wartości 10 000 zł)
UWAGA:

W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).

Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.

W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.

Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."



Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Poczta Polska kontakt telefoniczny (+48) 438 420 600
Pocztex Kurier – 24 z dostawą do klienta
Przesyłki doręczane są najczęściej po dwóch dniach roboczych od dnia nadania, jedynie w dni robocze, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Kwota maksymalna na jaką można złożyć zamówienie na adres zamieszkania wynosi 15 000 zł.
24,20 zł
Przedpłata na konto bankowe
24,20 zł
Przelew natychmiastowy online
27 zł
Gotówka/Pobranie (Kwota pobrania tylko do wartości 1000 zł)
UWAGA:

W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem Klient zostanie obciążony kosztem jaki wygenerował powrót paczki do magazynu (wyliczany każdorazowo w oparciu o wartość przesyłki) oraz kosztem ponownego nadania przesyłki i jej ubezpieczenia (ubezpieczenie stanowi 0,1 % wartości zamówienia).

Kwota ta zostanie obliczona i zaksięgowana jako saldo ujemne z koniecznością uregulowania stosownej należności przy kolejnej transakcji.

W przypadku złożenia zamówienia za pobraniem na kwotę przekraczającą wartość 10.000 PLN sklep zastrzega możliwość wstrzymania realizacji i zmienienia formy płatności na przedpłatę.

Sklep zastrzega możliwość ubiegania się o zwrot kosztów które powstały w związku z nieodebraniem przesyłki za pobraniem przez Klienta również w sytuacji gdy Klient nie będzie składał kolejnych zamówień."



Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Poczta Polska (+48) 438 420 600
InPost Paczkomaty
Darmowa dostawa i ubezpieczenie dla zamówień od 500 zł
Oferta dotyczy przesyłek o wartości od 500 zł bez górnego limitu.
Uwaga: Wysyłka zamówień powyżej wartości 35 000 zł może się odbyć w kilku podzielonych paczkach, każda otrzyma indywidualny numer trackingu umożliwiający śledzenie przesyłki na oficjalnych stronach przewoźnika.

Czas dostawy zajmuje przeciętnie 1-2 dni robocze.
Dla zamówień od 500 zł
0 zł
Przelew natychmiastowy online
0 zł
Przedpłata na konto bankowe
13 zł
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 500 zł
W celu skorzystania z promocji Klient zobowiązany jest do podania pełnego i poprawnego adresu dostawy, adresu paczkomatu oraz polskiego numeru komórkowego, zarejestrowanego w polskiej sieci mobilnej. W innym przypadku przesyłka nie zostanie wysłana, a klient może zostać obciążony innymi kosztami jak i brakiem możliwości skorzystania z promocji.

Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

W przypadku wyboru opcji płatnej wysyłki zamówienia nie będą łączone. Zamówienia będą łączone jedynie w przypadku wybrania w momencie składania opcji „połącz z innym zamówieniem”. Zamówienia muszą być złożone w ramach tego samego sklepu, z tego samego konta zakupowego oraz na te same dane, a także muszą być na takim samym etapie realizacji. Jeśli nastąpiła płatność za wysyłkę nie ma możliwość zwrotu tej opłaty na konto czy saldo klienta.

W przypadku, gdy wybrany przez Państwa paczkomat jest przepełniony przesyłka może trafić do pobliskiego Punktu Odbioru Paczek (POP InPost). W tej sytuacji prosimy o kontakt z firmą InPost.

Po zrealizowaniu zamówienia, sklep udostępni numer przesyłki oraz możliwość jej śledzenia na stronie przewoźnika. Aby to zrobić należy użyć linku znajdującego się tutaj.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Inpost kontakt telefoniczny 722 444 000 lub 801 400 100

Darmowa dostawa "InPost Paczkomaty" łączy się z innymi promocjami.
InPost Kurier — standard
Czas dostawy zajmuje przeciętnie 1-2 dni robocze. Dla zamówień powyżej 5000 zł do kwoty maksymalnej 15 000 zł dostawa jest darmowa.
0 zł
Przelew natychmiastowy online
0 zł
Przedpłata na konto bankowe


14 zł
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej kwoty 500 zł
Przelew natychmiastowy online
14 zł
(posiadamy konto w banku PKO BP oraz CITI Bank Handlowy)
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
InPost Kurier — doręczenie do 12:00
Czas dostawy zajmuje 1 dzień roboczy.*
21 zł
Przedpłata na konto bankowe
21 zł
Przelew natychmiastowy online
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.
* Ta forma dostawy dotyczy jedynie dużych miast. W przypadku, gdy dla wybranej lokalizacji nie będzie możliwe wysłanie zamówienia za pośrednictwem InPost Kurier - doręczenie do 12:00, forma dostawy zostanie automatycznie zmieniona na InPost Kurier - standard.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

Inpost 722 444 000 lub 801 400 100
Kurier UPS Standard
Czas dostawy zajmuje 1 dzień roboczy. Przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości.
25 zł
Przedpłata na konto bankowe
25 zł
Przelew natychmiastowy online
Do każdej przesyłki jest doliczany dodatkowy koszt stanowiący pełne ubezpieczenie zamówienia. Koszt ubezpieczenia wynosi 0,1 % wartości złożonego zamówienia.

W przypadku gdy kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki pod wskazany adres (z winy adresata), przesyłka zostanie przekierowana do najbliższego Access Point'u, gdzie będzie oczekiwać na odbiór, jeśli przesyłka nie będzie mogła zostać dostarczona do Access Point'u, zostanie zwrócona do nadawcy a nadawcy, opłata za brak odbioru wynosi równowartość przesyłki.

Aby uzyskać informacje związane z swoją paczką po nadaniu należy kontaktować się bezpośrednio z infolinią pamiętaj przygotuj swój numer paczki przed połączeniem.

UPS 22 489 48 77
Wysyłka do punktu odbioru UPS Access Point
Czas dostawy zajmuje przeciętnie 1-2 dni robocze. Przesyłki są ubezpieczone do pełnej wartości. Darmowa dostawa i ubezpieczenie dla zamówień od 500 zł do 20 000 zł – dotyczy zamówień złożonych na adres zamieszkania oraz dostawy do punktu access point.

Darmowa dostawa i ubezpieczenie dla zamówień od 500 zł do 20 000 zł
0 zł
Przedpłata na konto bankowe
0 zł
Przelew natychmiastowy online


13 zł
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 500 zł
Przedpłata na konto bankowe
13 zł
Przelew natychmiastowy online
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest tylko w siedzibie spółki w Warszawie przy ulicy Wiejskiej 11/1.
0 zł
Gotówka/Pobranie
0 zł
Przedpłata na konto bankowe
0 zł
Przelew natychmiastowy online
Powyższe ceny obowiązują przy wysyłkach o standardowych rozmiarach i wadze do 30 kg. Przy niestandardowych przesyłkach i zamówieniach na większą liczbę produktów, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.
Czas realizacji / dostę­pność towaru

Dostępność towaru

Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).

Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).

Termin wysyłki

Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.

Uaktualnianie informacji o stanie magazynu

Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "termin wysyłki - 1 dzień". Pozostałe towary posiadają termin wysyłki zgodny z informacją przekazaną od naszych dostawców.

Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki, proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.

Najważniejsze informacje

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pod warunkiem dokonania przez Klienta płatności całej kwoty wynikającej z Zamówienia, to jest ceny, kosztów Dostawy oraz wszelkich innych kosztów wykonania Umowy sprzedaży w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych.Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.

Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.

Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalelokacyjne.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów, drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.

Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:

- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;

- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.

Wyjątki w łączeniu zamówień:

- zamówienia z różnych sklepów (Metale Lokacyjne, Wyroby Mennicze, Metal Market Europe) nie mogą być łączone;

- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);

- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.

Zwroty:

Klient zobowiązany jest do podania pełnego i poprawnego adresu dostawy. W innym przypadku przesyłka może nie zostać doręczona, a produkt zwrócony do sklepu. Przy ponownej wysyłce Klient zostanie obciążony dodatkowymi kosztami równymi kosztom przesyłki za zwrócony towar.

Dla UPS koszt zwrotu wynosi ok 50 zł, dla pozostałych przewoźników wynosi tyle samo co wysyłka.

Objaśnienie oznaczeń przy produktach

• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.
*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.

• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.

• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.

• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.

• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.

• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.

• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena); mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).

• „Towar niedostępny” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.



Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Przesyłki zagraniczne

Czas i koszt dostawy


FedEx (Inter­nati­onal Prio­rity)
Poczta Polska
 
czas
koszt
czas
koszt
Kanada*
67$
35$
USA*
67$
35$


*Przesyłki do Stanów Zjednoczonych oraz Kanady, dodatkowo realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej.




FedEx (Inter­nati­onal Prio­rity)
UPS
 
czas
koszt
czas
koszt
Austria
1 dzień
58 EUR
3 dni
12,5 EUR
Belgia
1 dzień
64 EUR
3 dni
13,8 EUR
Białoruś
2 dni
77 USD
-
-
Bułgaria
2 dni
77 USD
5 dni
13,8 EUR
Chorwacja
1 dzień
78 EUR
4 dni
14,5 EUR
CYPR
1 dzień
72 EUR
4 dni
80 EUR
Czechy
1 dzień
58 EUR
1 dzień
11,5 EUR
Dania
1 dzień
72 EUR
2 dni
13,8 EUR
Estonia
1 dzień
72 EUR
3 dni
13,8 EUR
Finlandia
1 dzień
72 EUR
3 dni
14,8 EUR
Francja
1 dzień
64 EUR
4 dni
13,8 EUR
Grecja
1 dzień
72 EUR
3 dni
16 EUR
Hiszpania
1 dzień
65 EUR
4 dni
14,50 EUR
Holandia
1 dzień
64 EUR
3 dni
13,8 EUR
Irlandia
1 dzień
64 EUR
-
-
Islandia
2 dni
62 EUR
3 dni
16,7 EUR
Litwa
1 dzień
72 EUR
2 dni
13,8 EUR
Luxemburg
1 dzień
64 EUR
3 dni
14,5 EUR
Łotwa
1 dzień
72 EUR
3 dni
13,8 EUR
Mołdawia
2 dni
77 EUR
-
-
Niemcy
1 dzień
57 EUR
3 dni
11,5 EUR
Norwegia
2 dni
62 EUR
-
-
Portugalia
1 dzień
72 EUR
5 dni
16 EUR
Rosja
2 dni
72 USD
-
-
Rumunia
1 dzień
72 EUR
4 dni
13,40 EUR
Słowacja
1 dzień
72 EUR
3 dni
11,5 EUR
Słowenia
1 dzień
72 EUR
4 dni
22 EUR
Szwecja
1 dzień
72 EUR
4 dni
14,50 EUR
Ukraina
2 dni
77 USD
-
-
Węgry
1 dzień
57 EUR
4 dni
13,8 EUR
Wielka Brytania
1 dzień
64 EUR
-
-
Włochy
1 dzień
64 EUR
3 dni
14,5 EUR


Powyższe ceny obowiązują przy wysyłkach o standardowych rozmiarach i maksymalnej wartość 10000 jednostek walutowych w przypadku FedEx'u oraz kuriera UPS. Przy niestandardowych przesyłkach i zamówieniach na większą liczbę produktów, koszt dostawy jest ustalany indywidualnie w momencie potwierdzenia zamówienia.

**Do UE przesyłka jest dostarczona przez kuriera FedEx na następny dzień, do kraju spoza UE trwa to 2 dni (1 dzień na odprawę celną i 1 dzień na wysyłkę).
Czas realizacji / dostę­pność towaru

Dostępność towaru

Informacja o dostępności towaru wyświetla się w naszym sklepie przy produkcie w kilku miejscach: na liście towarów z wybranej kategorii (monety, sztabki itp.) oraz na stronie z wybranym produktem (karta produktu).

Dodatkowo na karcie produktu publikujemy informację o stanie naszego magazynu, który jest aktualizowany automatycznie kilka razy w ciągu dnia (przeczytaj poniżej informację w jaki sposób przeprowadzamy aktualizację stanów magazynowych).

Termin wysyłki

Wysyłki zamówień realizujemy bezpośrednio po otrzymaniu płatności, odbywa się to zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych (dotyczy produktów, które mamy na magazynie, w innym przypadku należy uwzględnić czas potrzebny na sprowadzenie zamówionego przez Państwa produktu, który jest podany na karcie towaru).

Moment wysyłki zamówienia określamy na podstawie naszego stanu magazynu, spodziewanych dostaw oraz informacji uzyskanych od dostawców. Dokładamy wszelkich starań by informacje o terminach wysyłki znajdujące się na naszej stronie internetowej były rzetelne. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć wpływ na proces wysyłki (niedokładne informacje, błędy techniczne, przeszkody logistyczne itp.), które mogą zarówno skrócić jak i wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nasi konsultanci poinformują Państwa o ewentualnie wydłużającym się czasie realizacji zamówienia.

Uaktualnianie informacji o stanie magazynu

Aktualizacji stanu naszego magazynu dokonujemy kilka razy w ciągu dnia roboczego. Produkty, które posiadamy w danym momencie w magazynie oznaczamy informacją "Wysyłka 24 H". Pozostałe towary posiadają termin wysyłki zgodny z informacją przekazaną od naszych dostawców.

Większość produktów znajdujących się na naszej stronie internetowej jest dostępna w dostawie natychmiastowej. Jeżeli przedmiot jest niedostępny staramy się możliwie szybko uzupełnić braki. Proszę pamiętać, że produkty poszukiwane przez kolekcjonerów szybko znikają ze strony. Zawsze warto wcześniej zamówić interesujący Państwa produkt, aby uniknąć rozczarowania.

W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że Państwo zamówili produkt, którego kilku klientów zamówiło chwilę wcześniej (co wyczerpało zapas magazynowy). Zdarza się to niezwykle rzadko, ale może mieć miejsce. Gdyby taka sytuacja miała miejsce, nasz konsultant poinformuje Państwa o dalszych działaniach.

Najważniejsze informacje

Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia i opłacenia przez klienta. Prosimy pamiętać, że przelewy bankowe mogą być księgowane przez banki z dużym opóźnieniem, co może znacząco wydłużyć proces wysyłki.

Zamówienia składane w nocy oraz w dni wolne od pracy rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia. W przypadku produktów w dostawie terminowej nie ma możliwości wybrania płatności „za pobraniem”.

Podawany przewidywany czas wysyłki zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Kurierzy są pracownikami firm kurierskich, które współpracują ze sklepem metalelokacyjne.pl. Nie mamy bezpośredniego wpływu na jakość pracy poszczególnych kurierów, możemy jedynie składać skargi na opóźnienia z winy kurierów drogą przewidzianą w umowie pomiędzy nami a firmą kurierską.

Realizacja zamówienia może się wydłużyć w przypadku kiedy:

- w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi terminami dostępności - ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji;

- wybiorą Państwo opcję łączenia zamówień - wybierając tę opcję dostawy unikną Państwo dodatkowego kosztu transportu, natomiast czas realizacji całego zamówienia wydłuży się o czas potrzebny na sprowadzenie produktu z najdłuższym terminem oczekiwania.

Wyjątki w łączeniu zamówień:

- zamówienia telefoniczne nie mogą być łączone z zamówieniami on-line (istnieje możliwość powiększenia zamówienia telefonicznego, ale przed wydrukowaniem paragonu - status pakowane, spakowane i oczekuje na termin wysłania oznacza, że paragon został wydrukowany);

- zamówienia zrealizowane w różnych walutach nie moga być połączone.

Objaśnienie oznaczeń przy produktach

• „Wysyłka 24 H” – towar znajduje się w magazynie, przygotowanie do wysyłki trwa do 24 godzin.
*Koniecznie przeczytaj powyżej jak działa nasza aktualizacja stanów magazynowych.

• do 7 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 7 dni roboczych.

• do 14 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Sprowadzamy go w 14 dni roboczych.

• do 22 dni – brak towaru w naszym magazynie lub towar w trakcie dostawy. Dostawa towaru zazwyczaj odbywa się w ciągu 21 dni roboczych.

• do 30 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.

• do 47 dni – brak towaru w naszym magazynie, oferta dotyczy towarów w przedsprzedaży. Dotyczy nowości, poniżej więcej informacji.

• „Nowość” – premiera produktu (nie posiada zdjęcia i nie jest znana cena), mennica zniosła embargo na wizerunek, natomiast sprzedaż jest niemożliwa. O przewidywanej dacie sprzedaży informujemy w opisie produktu (karta produktu).

• „Towar wyprzedany w mennicy” – produkt limitowany, którego cały nakład został wyprzedany w mennicy i jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Produkt ten może szybko zniknąć z oferty naszego sklepu.



Uwaga! Informacja o dostępności towaru (czasie realizacji) nie stanowi oferty lub elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Close
pixel