Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Ustawienia konta

Logowanie i rejestracja
Logowanie i hasło Logowanie i hasło

W momencie rejestracji wpisują Państwo adres e-mail i hasło. Mogą Państwo użyć opcji “Nie pamiętam loginu i hasła” w celu jego przypomnienia. Na skrzynkę e-mail zostanie wysłany link do zresetowania hasła i aktywacji nowego. Prosimy nie udostępniać danych do logowania osobom trzecim.

Rejestracja i aktywacja Rejestracja i aktywacja

Nasi Klienci mają możliwość składania zakupów jednorazowych jako gość lub z rejestracją konta zakupowego. Zapraszamy do rejestracji konta zakupowego poprzez które mają Państwo możliwość śledzenia aktywnych zamówień.

Przypomnienie hasła Przypomnienie hasła

Jeśli zapomną Państwo, jak brzmi Państwa hasło, prosimy o kliknięcie na podpowiedź znajdującą się na stronie logowania – gdy wpiszą Państwo swój login w podaną rubrykę, nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail, który podali Państw podczas rejestracji. W razie problemów prosimy o kontakt.

Założenie konta zobowiązuje Założenie konta zobowiązuje

Czy założenie konta zobowiązuje mnie do dokonania zakupu? Absolutnie nie. Państwa konto będzie aktywne tak długo jak Państwo chcą i w każdej chwili może zostać usunięte.

Specjalistyczny sprzęt komputerowy Specjalistyczny sprzęt komputerowy

Czy muszę posiadać specjalistyczny sprzęt komputerowy aby korzystać z Serwisu?

W celu korzystania ze wszystkich funkcjonalności sklepu Klient powinien mieć możliwość użytkowania urządzenia końcowego (komputer/tablet/telefon komórkowy) umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny. Ponadto na ww. urządzeniu powinna być zainstalowana przeglądarka internetowa zapewniająca dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookie oraz dostęp do sieci Internet poprzez dowolne typy połączeń internetowych.

Podkreślamy, że w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności usług dostępnych w Serwisie, niezbędne jest włączenie w przeglądarce internetowej Klienta obsługi plików cookie i innych podobnych technologii.

Zaznaczamy, że w przypadku korzystania z niektórych usług (np. Newsletter, zawieranie Umów), konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnej skrzynki poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze, za pośrednictwem której Klient może wysyłać i odbierać oraz przechowywać wiadomości i inne dane w ramach odrębnej od Serwisu usługi poczty elektronicznej.

Skutki założenia Konta Klienta Skutki założenia Konta Klienta

Założenie konta nie zobowiązuje Klienta do dokonywania zakupu. Konto Klienta będzie aktywne tak długo jak tego będzie chciał Klient i w każdej chwili może zostać usunięte.

Twoje konto
Zaktualizuj swoje dane Zaktualizuj swoje dane

W przypadku chęci zaktualizowania swoich danych osobowych obowiązuje określona procedura:

Opcja 1 W przypadku posiadania zarejestrowanego konta zakupowego mogą Państwo zalogować się na swoje konto i dodać nowy adres dostawy - nie ulegnie on automatycznej zmianie, ale nasz Dział Obsługi Klienta będzie miał wgląd do nowych danych. Następnie prosimy o wysłanie stosownego powiadomienia drogą e-mail ze wskazaniem numeru zamówienia, a nasi konsultanci dokonają stosownych zmian w systemie.

Opcja 2 W przypadku chęci trwałej zmiany danych bilingowych są Państwo zobowiązani do wysłania stosownego pisma drogą korespondencyjną na adres: Metal Market Europe sp. z o. o. , ul. Wiejska 11/1 , 00-480 Warszawa. W piśmie należy wskazać numer zamówienia, stare dane oraz dane zaktualizowane, a także zawrzeć czytelny podpis.

UWAGA: nie ma możliwości zmiany na konto firmowe loginu który był zarejestrowany na osobę prywatną. W przypadku chęci posiadania konta firmowego są Państwo zobowiązani do wskazania w momencie rejestracji stosownych danych takich jak NIP.

Likwidacja konta Likwidacja konta

W każdej chwili mogą Państwo zgłosić chęć likwidacji konta zakupowego. Stosowną prośbę prosimy zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy mieć na względzie, że likwidacja konta możliwa jest w momencie gdy nie ma na nim żadnych aktywnych zamówień będących w toku realizacji.

Blokada konta Blokada konta

Prosimy mieć na względzie, że brak płatności za zamówienia może skutkować trwałą blokadą konta zakupowego. W momencie złożenia przez Państwa zamówienia sklep rezerwuje konkretną ilość towaru w danej cenie i ponosi związane z tym koszta zabezpieczenia transakcji. W przypadku braku płatności za zamówienia mogą Państwo zostać obciążeni powyżej wskazanymi kosztami w toku procedury windykacyjnej.

pixel